h3rtz4 Sitemizde bulunan film James Bond: Quantum of Solace, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. 2008 Quantum of Solace yapımı sürükleyici bir eğlenceli aksiyon filmini ailecek izleyebilirsiniz.
Quantum of Solace izle, izle, 720p izle, 1080p hd izle, filmin bilgileri, konusu, oyuncuları, tüm serileri bu sayfada
"James Bond: Quantum of Solace" 2008 Full Izle - Film tek parca turkce, mega~James Bond: Quantum of Solace 2008 | Film izle, Full HD izle, 1080p izle| James Bond: Quantum of Solace izle (2008) Türkçe Dublaj 720p HD

Trailer James Bond: Quantum of Solace

ℙℓℯḁḉ∊ ₡ℓ유ḉк ₤їℵк BELOW : filmin bilgileri, konusu, oyuncuları, tüm serileri bu sayfada..

Sevdiği kadın Vesper tarafından ihanete uğrayan 007, içinden gelen dürtüye karşı koyarak son görevini kişiselleştirmemeye çalışır. Kararlılıkla doğruyu ortaya çıkarmaya çalışırken Bond ve M , Mr White’ı sorguya çekerek, Vesper’a şantaj yapan, kimsenin tahmin edemeyeceği kadar karmaşık ve tehlikeli bir şebekeyi ortaya çıkarırlar.Adli bilgiler Mi6 ’ya ihanet eden bir kişi ve Haiti’de bir banka hesabı arasında bir ilişkiyi ortaya koyar ve başkasıyla karışan kimliği, Bond’un burada kendi kan davası için çalışan güzel fakat alıngan kadın Camille ile tanışmasını sağlar. Camille, Bond’u doğruca gizemli bir organizasyonun başındaki nereden geldiği belirsiz iş adamı Dominic Greene’e götürür.
(2008)Quantum of Solace Izle

Özet ve Detaylar
James Bond: Quantum of Solace, zamanını Agrabah şehrinde pazardan yiyecek çalarak geçiren fakir bir gençtir. Gecelerini, şehrin farklı bölgelerinde uyuyarak geçirirken, gündüzlerini ise hırsızlığa ayırmaktadır. Ancak yaşam tarzına rağmen aslında James Bond: Quantum of Solace’in altın gibi bir kalbi vardır. Onun macerası, tuhaf babası tarafından zorla evlendirilmeye çalışılan bir genç kızla tanıştığı zaman başlar. Bu genç kız aslında ülkenin sultanının kızı olan Prenses Jasmine’dir. James Bond: Quantum of Solace’in şansı, Harikalar Mağarası’ndan sihirli bir lamba aldığında aniden değişir. Bilmeden aldığı bu lambada, eğlenceye düşkün, neşeli ve 3 dileğini gerçekleştirme şansına sahip olan bir cin vardır. James Bond: Quantum of Solace’in lambanın cini sayesinde sevdiği kıza ulaşmaya çalışırken bilmediği şey ise Sultan’ın danışmanı Jafar’ın hem James Bond: Quantum of Solace hem de lamba için kendi planları olduğudur…

Özet ve Detaylar
James Bond: Quantum of Solace, zamanını Agrabah şehrinde pazardan yiyecek çalarak geçiren fakir bir gençtir. Gecelerini, şehrin farklı bölgelerinde uyuyarak geçirirken, gündüzlerini ise hırsızlığa ayırmaktadır. Ancak yaşam tarzına rağmen aslında James Bond: Quantum of Solace'in altın gibi bir kalbi vardır. Onun macerası, tuhaf babası tarafından zorla evlendirilmeye çalışılan bir genç kızla tanıştığı zaman başlar. Bu genç kız aslında ülkenin sultanının kızı olan Prenses Jasmine'dir. James Bond: Quantum of Solace'in şansı, Harikalar Mağarası'ndan sihirli bir lamba aldığında aniden değişir. Bilmeden aldığı bu lambada, eğlenceye düşkün, neşeli ve 3 dileğini gerçekleştirme şansına sahip olan bir cin vardır. James Bond: Quantum of Solace'in lambanın cini sayesinde sevdiği kıza ulaşmaya çalışırken bilmediği şey ise Sultan'ın danışmanı Jafar'ın hem James Bond: Quantum of Solace hem de lamba için kendi planları olduğudur...

James Bond: Quantum of Solace Türkçe Dublaj İzle full hd tek parça
James Bond: Quantum of Solace İndir 2008 Türkçe Dublaj 1080p, James Bond: Quantum of Solace Filmini Türkçe Dublaj, 1080p ve Tek Part seçenekleri ile birlikte sitemizden İzleyebilirsiniz.

James Bond: Quantum of Solace izle | Full izle, Hd izle, 720p izle, Türkçe Dublaj izle
James Bond: Quantum of Solace Türkçe Dublaj İzle full hd tek parça
James Bond: Quantum of Solace İndir 2008 Türkçe Dublaj 1080p, James Bond: Quantum of Solace Filmini Türkçe Dublaj, 1080p ve Tek Part seçenekleri ile birlikte sitemizden İzleyebilirsiniz.

James Bond: Quantum of Solace Full HD izle (2008)
hore.. P-M ora nggarap!

Tags:
James Bond: Quantum of Solace Türkçe Dublaj, James Bond: Quantum of Solace izle altyazılı, James Bond: Quantum of Solace ne zaman çıkacak, James Bond: Quantum of Solace Online, James Bond: Quantum of Solace Filmini Türkçe Dublaj, James Bond: Quantum of Solace Türkçe Dublaj İzle full hd tek parça, James Bond: Quantum of Solace izle, James Bond: Quantum of Solace cinemaximum,

#Film Türkçe
#Türkçe Dublaj
#Full Izle
#1080p Izle
#2008

Quantum of Solace adlı filmi sitemizde Türkçe Dublaj ve ÜCRETSİZ izleyebilirsiniz. Film 2008 yılında vizyona girmiş ve Full HD olarak izle. ...
.

.

.
....
...


....

...

COPYRIGHT: Player Türkçe Dublaj James Bond: Quantum of Solace - 720p; Vcdn Türkçe Dublaj - 720p; VidmolyTürkçe Dublaj - 1080p)